niedziela, 31 sierpnia 2014

Zakładka świąteczna


Zakładka do książki.
Z przodu :)
Świąteczny wzór (tak, wiem, że adekwatnie do końca wakacji :) ) idealny na prezent. Nieskromnie powiem, że wzór mojego autorstwa, i że bardzo mi się podoba. Taką zakładkę można oczywiście wykonać w innych kolorach. Jedyną wadą tej zakładki jest to, że nie jest zbyt sztywna.
Robiłam ją przez kilka dni, wtedy gdy miałam na to czas.
Jest dość gruba to chyba ok 2,5cm i dość długa, nie pamiętam ile, a gdy to piszę nie mam jej akurat pod ręką :(.

 I z tyłu :)
Z tej strony prezentuje się trochę mniej efektownie, ale w końcu ta strona nie jest do oglądania :).
















Mam nadzieję, że się podobało. Uwagi, zastrzeżenia, prośby, zażalenia piszcie w komentarzach :). Jak się czujecie z tym, że wakacje już się kończą, bo mi trochę szkoda z drugiej strony wolałabym mieć już egzaminy gimnazjalne za sobą. W tym roku będę musiała ciężko pracować, żeby dostać się do wymarzonego liceum dlatego posty mogą pojawiać się nieregularnie, za co z góry przepraszam. Pozdrawiam Aleksis









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz