poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Torebka z filcu

Hej co tam u was? Jak minęły wam wakacje? Żałujecie, że się kończą? Bo mi trochę szkoda.
Mam dzisiaj dla was ładną torebkę z filcu. Powstała ona przez przypadek. Mianowicie zostało mi sporo filcu z poprzedniej pracy i nie miałam co z nim zrobić i tak urodził się pomysł zrobienia torebki. 
Tak więc oto ona:
Torebka w całej okazałości.
Torebka w kolorze chabrowym z białym obrębieniem.
Pasek długości ok. 110-120cm, bez możliwości regulacji długości.
Torebka mieści format A5.


Wnętrze


Pasek


Pasek składa się z 5 części,
-głównej długości 100 cm
-2 złożonych na pół zszytych z główną częścią (miejsce łączenia schowane za paskiem filcu) ok. 10cm (po złożeniu)
-2 nie wychodzące poza wysokość torebki (połączone z resztą z pomocą metalowej części.




Zapięcie zamknięte
Zapięcie otwarte
 Torebka zamykana na zatrzask z magnesem.

Mam nadzieje, że torebka się spodobała pozdrawiam Aleksis


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz